Tätä on luvassa:

Kirjoitan elämästä ja ystävyydestä. Kirjoitan siitä kun elämä potkii päähän. Kirjoitan teorioita miehistä, tunteista, parisuhteesta ja siitä kuinka se kestää vaikka töitä tehdään pahimmillaan 12 h/vrk ja ei ehditä kunnolla näkemään. Kirjoitan siitä miten koen ammatillisuuden elämässäni. Joitain vanhoja kirjoituksia, kuten runoja ja satuja, siirtelen tänne arkistojen kätköistä. Myös arjen ilot ja liikkuminen näkyy blogissa.

Toivottavasti viihdyt seurassani. Otan mielelläni vastaan mielipiteitä, ajatuksia ja kommentteja. Sähköpostillakin saa lähestyä: nuvo.niina@gmail.com

Tervetuloa minun maailmaani.

lauantai 6. elokuuta 2011

Virallinen kesäloma

Sain aloittaa lomani aivan mahtavasti. Tulin riparikiertueelta kotiin J:n työpaikan kautta, kun piti häneltä hakea auto. Kotiin päästyäni minua odotti varsinainen yllätys:
Kahvit keittetty termariin
Itse leivottu mustikkapiirakka
kauniisti asetellut mansikat
kukkakimppu ja kaunis rannekoru
sekä kattaus 
Siinä tuli jälleen todettua, kuinka paljon tuota mielettömän ihanaa miestä rakastankaan. Vielä sain häneltä kauniin sormuksen ja samaa sarjaa olevat korvakorut korupussin kera. Minut on tosiaan lahjottu.

Loma on mennyt synttärijuhlia järjestäessä ja myös hieman töitä tehdessä. Päätin tähän kahden viikon lomalle ottaa kuitenkin sijaisvälityksen perehdytyspäiviä neljä kappaletta, jotta syksyllekin olisi töitä. Mukavaa vaihtelua kotona löhöömiselle. 

Ensi viikonloppu menee reissatessa, kun ulkomaita myöten kokoontuu saman lajin harrastajia suurtapahtumaan Tampereen kupeeseen. Tuota taoahtumaa on innolla odotettu melkein vuoden päivät. Kiva nähdä pitkästä aikaa myös muita harratajia kunnolla ja vaihtaa heidän kanssaan kuulumisia.

Varsinaista asiaa minulla ei tällä kertaa ole. Olen nyt jotenkin niin lomaorjentoitunut. Ihana mieheni paistaa minulle lettuja, kun minun teki niitä niin kovasti mieli. 

Ja kyllä rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta: Nyt, aina ja ikuisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti