Tätä on luvassa:

Kirjoitan elämästä ja ystävyydestä. Kirjoitan siitä kun elämä potkii päähän. Kirjoitan teorioita miehistä, tunteista, parisuhteesta ja siitä kuinka se kestää vaikka töitä tehdään pahimmillaan 12 h/vrk ja ei ehditä kunnolla näkemään. Kirjoitan siitä miten koen ammatillisuuden elämässäni. Joitain vanhoja kirjoituksia, kuten runoja ja satuja, siirtelen tänne arkistojen kätköistä. Myös arjen ilot ja liikkuminen näkyy blogissa.

Toivottavasti viihdyt seurassani. Otan mielelläni vastaan mielipiteitä, ajatuksia ja kommentteja. Sähköpostillakin saa lähestyä: nuvo.niina@gmail.com

Tervetuloa minun maailmaani.

sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

One Lovely Blog Award

Tunnustukseen kuuluu kolme tehtävää:
1. Kerro linkin kera blogissasi, keneltä tunnustuksen sait.
2. Kerro itsestäsi seitsemän faktaa.
3. Lahjoita tunnustus eteenpäin 15 blogille/bloggaajalle

Tiina muisti minua tunnustuksella jo aikaisemmin, mutta nyt on aika tämä tosissaan julkaista myös muille näkyviin.
1. Rakastan kirjoittamista
2. ja lukemista.
3.  Sain töitä siltä alalta miltä halusin.
4. Valmistun pian.
5. Olen saanut painoa pois reilu 6 kg
6. Olen löytämässä itseäni uudestaan
7. Minulla on aivan ihana avomies, jota en vaihtaisi mihinkään. 

Tunnustuksen laitan eteenpäin SanKarille, Nonalle, Pompulalle ja Saanalle. Katsellaan jossain vaiheessa loppuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti