Tätä on luvassa:

Kirjoitan elämästä ja ystävyydestä. Kirjoitan siitä kun elämä potkii päähän. Kirjoitan teorioita miehistä, tunteista, parisuhteesta ja siitä kuinka se kestää vaikka töitä tehdään pahimmillaan 12 h/vrk ja ei ehditä kunnolla näkemään. Kirjoitan siitä miten koen ammatillisuuden elämässäni. Joitain vanhoja kirjoituksia, kuten runoja ja satuja, siirtelen tänne arkistojen kätköistä. Myös arjen ilot ja liikkuminen näkyy blogissa.

Toivottavasti viihdyt seurassani. Otan mielelläni vastaan mielipiteitä, ajatuksia ja kommentteja. Sähköpostillakin saa lähestyä: nuvo.niina@gmail.com

Tervetuloa minun maailmaani.

sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Silmät ristissä

Olin viikon leirillä ja siitä suoraan kaksi yötä järkkärinä Puisto
Bluesissa. Nyt olen kirkossa ja katselen kummissani näitä nuoria,
jotka minun pitäisi konfirmoida tänään silmät ristissä ja puolentoista
tunnin yöunilla.

Kun katselen näitä nuoria naisia, on hieman ristiriitainen olo.
Ihmettelen kummasti, etteivätkö heidän vanhempansa yhtään katso mitä
heidn lapsensa laittaa päälle.

Pojat ovat fiksun näköisiä tummine pukuineen ja pikkukenkineen.
Tytöillä on toki kauniita pukuja, mutta niiden helmat ovat toinen
toistaan lyhyempiä. Onneksi päälle tulee alba, niin ei tarvitse pelätä
sitä, jos joku neitosista kompastuu korkeisiin korkoihin, että
alushousut vilkkuisivat alta. No kukin tavallaan.

Tosin mikäpä minä olen sanomaan, kun silmät ovat ristissä yön jäljiltä
ja sain meikitkin laitettua naaman vasta kirkon vessassa. Tosin
junassa tuli nukuttua hyvin, joten käyhän tämä näinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti