Tätä on luvassa:

Kirjoitan elämästä ja ystävyydestä. Kirjoitan siitä kun elämä potkii päähän. Kirjoitan teorioita miehistä, tunteista, parisuhteesta ja siitä kuinka se kestää vaikka töitä tehdään pahimmillaan 12 h/vrk ja ei ehditä kunnolla näkemään. Kirjoitan siitä miten koen ammatillisuuden elämässäni. Joitain vanhoja kirjoituksia, kuten runoja ja satuja, siirtelen tänne arkistojen kätköistä. Myös arjen ilot ja liikkuminen näkyy blogissa.

Toivottavasti viihdyt seurassani. Otan mielelläni vastaan mielipiteitä, ajatuksia ja kommentteja. Sähköpostillakin saa lähestyä: nuvo.niina@gmail.com

Tervetuloa minun maailmaani.

sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Hunks ja pokeilua

Juupa juu.. Tulipa eilen sitten vuorostaan oltua Hunksin keikalla. Tosin mitään en nähnyt, enkä olisi kyllä halunnutkaan. Pelkästään se niiden tanssimusiikki oli jotain aivan kamalaa. Tosin en minä tuolla keikalla yleisönä ollutkaan. Olin töissä, keltainen kyltti rinnassa ja työkavereina pelkästään miehiä. Voisin siis todeta olleeni "hunkien" kanssa töissä. Kyllä nuo meidän pojat olisi päihittänyt Hunksit mennen tullen.

Muutamat asiakkaat totesivat meille lähtiessään, että antavat palautetta Hunkseille. Ei kuulemma ollut hyvä show. Sen uskon kyllä. Musiikin kohdalla mietin, että miten ihmeessä siihen saa tehtyä mitään koreografiaa. Mutta annetaan asiakkaiden hoitaa palauteen anto. Mutta minulla ei kyllä jatkossakaan ole tarvetta Hunkseja livenä nähdä.


Samojen miesten kanssa olen tehnyt ennenkin töitä. Oli mukava mennä poke-hommiin pitkästä aikaa. Työkaverit otti jotenkin niin mukavan lämpimästi vastaan. Mielelläni olisin ollut siinä narikan puolella, mutta lipun myynti napsahti jälleen minun kohdalleni alkuillaksi. Tosin väliäkö tuolla. Pääasia, että oli hyvää seuraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti