Tätä on luvassa:

Kirjoitan elämästä ja ystävyydestä. Kirjoitan siitä kun elämä potkii päähän. Kirjoitan teorioita miehistä, tunteista, parisuhteesta ja siitä kuinka se kestää vaikka töitä tehdään pahimmillaan 12 h/vrk ja ei ehditä kunnolla näkemään. Kirjoitan siitä miten koen ammatillisuuden elämässäni. Joitain vanhoja kirjoituksia, kuten runoja ja satuja, siirtelen tänne arkistojen kätköistä. Myös arjen ilot ja liikkuminen näkyy blogissa.

Toivottavasti viihdyt seurassani. Otan mielelläni vastaan mielipiteitä, ajatuksia ja kommentteja. Sähköpostillakin saa lähestyä: nuvo.niina@gmail.com

Tervetuloa minun maailmaani.

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Kesä mansikat

Ostin mansikoita, niitä kalliita.
Nyt on sormet punaiset ja mieli makea.

Kesän aikana olen puhunut nuorten kanssa monista asioista. Olemme puhuneet tunteita, rakkaudesta ja seurustelusta. Olemme pohtineet Raamatua urakalla. Olen opettanut rippileireillä kristinuskon perusasioita. Olen laulanut paljon ylistyslauluja ja saanut vahvistusta omaan uskooni. Olen oivaltanut jotain uutta ja löytänyt rukoukselle uuden väylän. Olen jakanut ehtoollista ja nauttinut jumalanpalveluksen hartaasta tunnelmasta.

Olen kokenut paljon. Olen saanut tuntea onnistumisen kokemuksia ja epäonnistumisia. Olen myöntänyt nuorille, että oppitunti oli ihan kamana. Olen lukenut satuja ja tarinoita, istunut nuotiolla ja käynyt uimassa. Olen nauttinut ja kärsinyt helteestä.

Olen pahoittanut mieleni ja saanut levätä. Olen myös ollut erittäin väsynyt. Olen ollut järkyttynyt rippileirin sketseistä ja isosten asenteesta. Olen joutunut nöyrtymään ja tekemään töitä. Olen toki myös saanut kiitosta tehdystä työstä. Olen itkenyt ja nauranut, potenut koti-ikävää ja kokenut sen ilon kun olen saanut tulla reissuilta kotiin.

Olen myös ollut mökillä ja kalassa. Olen käynyt kätköilemässä ja nauttinut vapaasta. Olen aloittanut rästitehtävien tekemisen, mutten ole vielä saanut yhtään tehtävää valmiiksi. Olen grillannut ja saunonut. Uinut hieman lisää ja viettänyt aikaa J:n kanssa. Olen puhunut J:n kanssa asioista, joista harvoin puhumme.

Olen ehtinyt tehdä käsitöitä ja haaveilla. Olen ottanut toista tuhatta valokuvaa. Olen kirjoittanut ja lukenut. Olen syönyt jäätelöä ja juonut limua. Minä olen nauttinut kesästä.

Olen saanut kesätyöt päätökseen ja pääsen aloittamaan virallisen kesäloman ennen koulun alkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti