Tätä on luvassa:

Kirjoitan elämästä ja ystävyydestä. Kirjoitan siitä kun elämä potkii päähän. Kirjoitan teorioita miehistä, tunteista, parisuhteesta ja siitä kuinka se kestää vaikka töitä tehdään pahimmillaan 12 h/vrk ja ei ehditä kunnolla näkemään. Kirjoitan siitä miten koen ammatillisuuden elämässäni. Joitain vanhoja kirjoituksia, kuten runoja ja satuja, siirtelen tänne arkistojen kätköistä. Myös arjen ilot ja liikkuminen näkyy blogissa.

Toivottavasti viihdyt seurassani. Otan mielelläni vastaan mielipiteitä, ajatuksia ja kommentteja. Sähköpostillakin saa lähestyä: nuvo.niina@gmail.com

Tervetuloa minun maailmaani.

perjantai 29. heinäkuuta 2011

Lähtölaskenta syksyyn

Olen ehkä tylsä ihminen, mutta minä odotan jo syksyä ja viileneviä ilmoja.

Nyt kun jäljellä on kolme työ päivää ennen pientä hengähdystaukoa, huomaan itsessäni sen, että työmotivaatio alkaa olla aika vähissä. Tietyllä tapaa olen jopa asenteelle, että ihan sama mitä nuoret saavat opetuksesta irti.

Vielä pitäisi pari päivää rutistaa. Tiukinta siinä on se, että en haluaisi olla kahta yötä pois kotoa ja olisin halunnut viettää synttäritkin juuri silloin kun ne on. Mutta näillä mennään.

Taas huomaan, että paljon on tänäkin kesänä jäänyt tekemättä sellaista mitä piti tehdä. No ehkä ensi kesänä sitten.

1 kommentti:

  1. Laitoin sulle tunnustusta eteenpäin, käy kurkkaamassa mun blogista <3

    VastaaPoista