Tätä on luvassa:

Kirjoitan elämästä ja ystävyydestä. Kirjoitan siitä kun elämä potkii päähän. Kirjoitan teorioita miehistä, tunteista, parisuhteesta ja siitä kuinka se kestää vaikka töitä tehdään pahimmillaan 12 h/vrk ja ei ehditä kunnolla näkemään. Kirjoitan siitä miten koen ammatillisuuden elämässäni. Joitain vanhoja kirjoituksia, kuten runoja ja satuja, siirtelen tänne arkistojen kätköistä. Myös arjen ilot ja liikkuminen näkyy blogissa.

Toivottavasti viihdyt seurassani. Otan mielelläni vastaan mielipiteitä, ajatuksia ja kommentteja. Sähköpostillakin saa lähestyä: nuvo.niina@gmail.com

Tervetuloa minun maailmaani.

lauantai 9. heinäkuuta 2011

Kesäasunto 2011

Olenkin jo aikaisemmin maininnut teille kesäkodistani. No niin tässä on ihan koko postaus omistellu tälle paikalle.

Minulla on siis Nastolassa pieni kesäasunto. 2 huonetta, keittiö. Lisäksi toki wc ja suihku. Neliöistä en tiedä, riittävä se on minulle. Ellei sitten jopa ehkä hieman liian isokin. Asunto oli valmiiksi kalustettu, joten ei tarvinnut sitäkään miettiä kesän alussa.

Käsittämättömintä mitä kesäasunnolla on, on se, ettei minun ole toistaiseksi tarvinnut jakaa sitä kenenkään kanssa. Minulla on työmatkaa vajaat 100 metriä, mutta kuitenkin saan olla ihan omassa rauhassa.

Kaikkein viihtyisin asunnosta on makuuhuone. Se on jotenkin nini yksinkertainen ja koen sen, jopa ehkä hieman romanttisena kukkatapetteineen ja vaaleanpunaisine mattoineen. Huoneessa on kaikki mitä tarvitsen. Pöytä, hylly, tuoli ja sänky. Ja sinne tulee sähköt. Se on se oleellisin. Makuuhuoneesta pääsee suoraan olohuoneeseen. Löytyy eri näköisiä viritelmiä sofvasta ja tuoleista ja tietenkin televisio ja digiboksi. Keittiö on asunnossa se suurin huone. Siellä on pöytä ja sekalainen lajitelma tuoleja. Lisäski ainut ikkuna, minkä saa toistaiseksi auki.

Minun kesäasuntoni on nuorisotilan yläkerrassa. Näin kesäisin toiminta kylläkin tapahtuu pääsääntöisesti virastotalossa. Siellä kun on hieman viileämpi. Oma rauha ja se hiljaisuus. Se on minulle luksusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti