Tätä on luvassa:

Kirjoitan elämästä ja ystävyydestä. Kirjoitan siitä kun elämä potkii päähän. Kirjoitan teorioita miehistä, tunteista, parisuhteesta ja siitä kuinka se kestää vaikka töitä tehdään pahimmillaan 12 h/vrk ja ei ehditä kunnolla näkemään. Kirjoitan siitä miten koen ammatillisuuden elämässäni. Joitain vanhoja kirjoituksia, kuten runoja ja satuja, siirtelen tänne arkistojen kätköistä. Myös arjen ilot ja liikkuminen näkyy blogissa.

Toivottavasti viihdyt seurassani. Otan mielelläni vastaan mielipiteitä, ajatuksia ja kommentteja. Sähköpostillakin saa lähestyä: nuvo.niina@gmail.com

Tervetuloa minun maailmaani.

maanantai 30. toukokuuta 2011

Päivä 12: Käsilaukussani

Minulla ei periaatteessa ole käsilaukkua. Se ei minulle sovi lainkaan. Käsilaukun minulle korvaa mallia armeija olkalaukku, jonka saa myös lantiolle kiinni. Pahuksen näppärä, siis oikeasti. Paljon liikkuvana ihmisenä, on pakko olla sellainen laukku, joka pysyy menossa mukana, vaikka laittaisi juoksuksi.

Kassista löytyy aina seuraavat asiat:
Puhelin
Lompakko
Kalenteri
Kynä
Vihko
Särkylääkkeitä
Avaimet
Lisäksi vaihtelevalla kokoonpanolla laukussa saattaa olla pitkähihainenkin mukana.

Minä en niin noista laukuista välitä. En taida omistaa yhtään varsinaista juhlalaukkuakaan, johon saisi juhlan ajaksi tavarat näppärästi piiloon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti